Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 9 september 2011

Ordspråk

Blir inte så långt inlägg ?? Sitter ju  med trots kliande näsa med 1 utav böckerna som ska läsas .
 Handlar om konflikter,jag har ju sagt att exakt varje sida kommer jag inte läsa.

Men vissa avsnitt lockar mer än andra . Och den andra boken ska verkligen bli spännande.

Vad säger ni om Rubriken ,kollektiva beteenden i grupper o avsnittet ledarskap och följarskap .vilken kommer kännas som mig ( nej jag är inte alltid ledaren )

Sedan rubriken konsten sabotera ett sammanträde avsnittet det goda sammanträde avsnittet och det kreativa ??.

Gemensamt i dessa 2 böckerna är att ordspråk ibland  används. Det fick mig att tänka på 1 årskalender jag hade innan vet ej vilket år ?? o trivdes med för varje vecka var 1 ordspråk skrivet

Typ denna veckan (36)

Vin och vänskap smaka gott., då de gamla blivit 


Känns så bra att veta älskade svägerskan gillar samma viner som jag   ha ha 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar