Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 30 september 2011

Jogginbyxor & utan bh PÅ WILLYS

HUR MISSADE JAG DETTA NU DÅ ?????
Jag tar ju ofta på mig typ av joggingbyxor på morgonen 8inte varje dag ) då jag går ner för att fixar frukost till barnen .
Byter faktiskt om ganska så snabbt , det händer att jag rastat hunden lite snabbt , barnen får inte ha joggingkläder till skolan , för tycker verkligen inte det ser klätt ut jo när jag inte var  hemma på morgonen kunde  felix förr ta på sig det ha ha

Men tillbaka till rubriken då, morgonen idag var ju lugn väckte barnen o ner för fixa lite , dom kom  iväg till skolan.
Jag kollade igenom kylen lite o jo då det behövdes lite inköp som jag ju lovade Nellie igår att jag skulle handla. Så jag tänkte att jag gör det innan tvätt o annat tar upp tiden , gick upp o borstade tänderna fixa lite med håret & så satte jag mig på cykel .


Väl hemma när jag gick igenom vad som var mest akut att lägga i maskinen för tvätt så insåg jag ju att något inte var som vanligt 


Jag hade ju jacka på mig så det var ju ingen som såg eller inte såg missen med bh nej jag åkte inte i nattlinne till willys iaf.


Tur man kan skratta åt sig själv 
Andra får gärna ha mys på sig utan att jag bryr mig

Jag har 1 par nya jogging som kanske skulle kunna passa bättre vid andra  tillfällen som just detta 

 Nu mera kaffe i lugn o ro

1 kommentar:

  1. Då kan man undra hur tänkte dudå hi hi.finns ju skillnad på jogging o jogging.
    Men ärligt så var det säkert ingen som uppmärksammat detta.

    SvaraRadera