Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 20 september 2011

Vad är det för fel på mig HA HA

Jo jag är fortfarande på gott humör & älskar nästan alla runt mig.
Men gud vad lat jag är , tanken började ju redan förra veckan att hunden skulle få mera motion .Tror ju att han behöver det ???????

Är det åldern som smyger sig på redan , jag glömmer ju att jag inte borde äta alltid till kaffet jag gillar ju faktiskt 1 kopp svart kaffe har inga som helst problem att få i mig den eller DOM , eller tror jag att 15- 20 minuter är långt att rasta hunden .


Varför börjar jag inte på boken till skolan , då jag ju har tid på mig  till nästa onsdag  inte imorgon

Det är nog inget fel på mig , utan jag är ju männsklig under ytan

1 kommentar:

  1. Alltid roligt att se vad du skrivit om, jo du är nog lika mänsklig som andra här i världen.
    Hur går det med barbarnet ?

    SvaraRadera