Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 19 september 2011

Jäkla schema

Jag har nu försökt att lägga 1 bra schema för v 41-48 eller det skulle ju vara inne 31/8 så nu har vi diffat oss på olika sätt där det var - på folk och där det var + på folk som vill jobba 


Puh säger jag bara , ändrade lite men är inte helt nöjd hur kommer det sig att alla hinner också fundera på samma ändring .
Nu har jag ju lyckats pricka in ledig på vissa hemma matcher i Felix handboll , så nu får vi hoppas inte tiden ändras .
Ser också att barnen behöver "tillsyn " då mitt jobb krockar med det som Uffe redan nu vet han ska åka på eller /möten,
och möte som även jag  ska vara på eller är inbjuden till kanske jag ska säga 
Tar ju inte semester för 1 möte 


Just nu har jag ingen kalender 2012 känns ganska så skönt, idag får jag nog info om handbollen 2012 men är faktiskt lite låg med att fylla i aktiviteter ja ja iofs har jag ju inte kalendern hemma ännu & känner jag mig själv så fylls den på oavsett jag vill eller inte .

2 kommentarer:

  1. Vi lägger också schemat själv, och det är banne mig inte det lättaste. Nu senast var det väldigt mycket att diffa innan det gick ihop. Undrar hur det kommer att bli under nästa läggning, då jul och nyår är med.
    Men bra att du kunnat anpassa lite efter barnen ;))

    SvaraRadera
  2. Nej enl mig är det massa tid som går åt till schema,förlägga 8veckor på datorn sedan diffa & sedan har schemaansvariga stort jobb kvar ändå.
    Jo ibland kan man styra så det blir bra för barnen.

    SvaraRadera