Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 4 november 2012

1 stor Spark i arslet & vind under vingarna

Detta har hänt mig under natten ,helt jäkla otroligt är det.
Nej maken är oskyldig ha ha , han fick inte plats i sängen
Och
Klart jag vet att jag inte har några vingar !!
Men allt är verkligen ljusare nu (love it )
-Jag har /är trevlig på jobbet mot kollegor
-Har anmält 3 st till licenskurs nästa lördag
- Har inte svullat massa godis
-?????
Även om ju  hela dagen nästan tillbringats på jobbet (till 21 ) så är jag lite glad.
Ok om jag ska falla  depp igen är det att jag jobbar kväll måndag, onsdag också
Men men då innebär det ju att frukost kommer intas tillsammans med de yngre barnen. " hm yngre 14 & 12 "
Jag vaknade ju på annat sätt idag än några dagar senast tiden & självklart blev det bättre då maken faktiskt kom hem med GULA ROSOR till mig till frukosten..
Tog en promenad till jobbet så frisk luft laddade upp mig lite till.
Hoppas mitt glada håller i sig så familjen hinner uppfatta också.
Under vem /vad som skakat om min närvaron till detta
Eller så skiter vi i att analysera och nöjer oss med att jag vaknat lite ur dvalan
Som tur är så har min mamma fixat vid graven hos pappa
Jag måste VERKLIGEN ÅKA DIT SNART jag tänker inte säga när jag var sist , har åkt flera ggr men inte klivit ur bilen.
Och denna helg skulle jag ALDRIG SÄTTA MIN FOT DÄR
På kyrkogården menar jag
Varför ? ?? !!
Därför
att det är spöklikt där med ljus som fladdrar & lyser överallt
Nej jag ser inte friden & lugnet som nästan alla ser framför sig.
Nej jag har inte blivit bättre på att hantera sorg
Nu skulle ju detta vara ett glatt inlägg, så jag får väl erkänna att ......................................
...............................??
Är ju inte mycket för erkännanden ha ha
Men kan väl säga att jag hoppas hinna mysa innan sängen /sömnen lockar för mycket ha ha
//Ciao

5 kommentarer:

  1. Har du varit i dvala?
    Men vad skönt att känna sig glad. Vart fick maken sova inatt då . Hade du fyllt sängen med er tjejer

    Blommor på gillar är man inte bortskämd med

    SvaraRadera
  2. Blommor till frukost ska det ju stå

    SvaraRadera
  3. Låter underbart att känna så

    SvaraRadera
  4. Så skönt att du känner dig peppad.
    Vilka har du raggat upp till licens då ?

    Så mysigt med blommor på morgonen.

    SvaraRadera
  5. Japp himla skön känsla 'är det ju att vara tillfreds
    Stämmer lite att jag fyllde sängen med dottern o barnbarnet ha ha

    SvaraRadera