Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 3 november 2012

Två av fyra

Tänker inte gnälla för mycket i detta inlägg Men undrar ju återigen ,hur kunde det bli så här jobba kväll fredag ,lördag ,söndag & även måndag så stod det kvällstid. Jag måste också ta mig i kragen och köpa ny kalender. Stora frågan är hur stor ska den vara ??? Måste det vara massa rader , klockslag ? Ja tyvärr känns klockslag viktigt då iaf sonen tänkt spela handboll hela serien och då är det bra att ha tiderna. Vad jag ska fylla i för egen del med annat än jobb ,vet inte ännu om jag ska hitta något kul åt mig själv Nej nej ska inte vara sur nu eller dryg. Men är fortfarande lite tom inombords hur bla Folkracen kommer få ta tid. Jaja det löser sig säkert tills året slår över till 2013. Önskar ibland att jag kunde få info om hur han "ovan där " tyckte . Inte bara om att jag jobbar inom Folkracen utan typ hur tar vi hand om familjen. Och varandra Just nu är det inte så värst mycket tid för hela familjen. Nu har jag börjat räkna ner tills tiden enl schema är slut för idag. Men då klockan ändå är mycket ikväll så blir det inte mycket kvar . Får hoppas min söndag morgon blir så slapp & lugn som jag iaf just nu tror. Hoppas ni haft en bra lördag. // Ciao

3 kommentarer:

  1. Köp du den du hade i typ 2012

    SvaraRadera
  2. Tycker också du ska köpe större modellen , för annars ångrar du dig för att inget får plats i den

    Vad är det för dumheter du inte tar hand om familjen, Skulle gärna tillhöra er familj

    SvaraRadera
  3. Stina-köpte typ samma storlek som 2012

    Anonym
    tack för din tro på mig ang familjen ha ha , visst jag är inte så svår då familjen / släkten redan är stor så kanske det inte märks om någon mer kommer in

    SvaraRadera