Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 28 november 2012

Hur mycket finns det DÄR INNE ??

Puh vad min näsa måste innehålla bakterier då jag fräser & fräser 
är helt avskavd under näsan, det kvittar ju att jag fräser med sådant mjukt toapapper som fastnar i underlivet !!! ???

 men inte f******n är jag så himla  pigg för det menar ABSOLUT  NÄSAN NU 

Jobbade ju igår o även 1 sväng idag , igår borde jag inte jobbat för när jag kom hem så var jag inte alls social utan bara trött

Idag var det faktiskt skönt att få lite luft i lungorna innan passet började 
menar självklart promenaden till jobbet inget annat 


jAJA TILLBAKA DÅ TILL MIN LILLA KVALIFICERING IGEN ANG ÖVERVIKTEN 
funderade på om vi skulle köra GI jul här hemma 
skulle funka skitbra tror jag ??

skojar lite , men hade så himla bra recept i 1 tidning som nu plötsligt fått fötter ???
Nej kan inte skylla på barnbarnet denna gång 

Enl dottern så skyller jag allt på mina barn (mest henne tydligen)  men sällan på maken som ju faktiskt också bor här ??

Vi får väl se hur det blir
för denna veckan har inte börjat med något vikttänk utan massa mysa & gott till fika och annat

Så förvänta er inte något radikalt ifrån mig ännu med olika menyer 
jag som inte planerar för 5 öre middagar mm

Nu är det kaffe igen och fräsa näsan
//Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar