Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 22 november 2012

Buda för att få mer på köpet ????

vilken rubrik !!!!!
Sitter faktiskt fortfarande i mysbyxor (inte mjuka jogging) utan några jag använder till mys eller morgonbyxor

Dvs hunden har rastat sig själv i trädgården & lite inne också (ggrr **¤)
trampade inte i det iaf

Har datorn i knäet och tittar lite på ev.julklappar  tradera har hittat 1 mobil som kunde passa till Nellie ????
det bästa är att man får med 1 år fri surf 0.5 GB om man laddar innan 31/12 och det hinner jag ju isf &
  just nu är den "billig" också ha ha

Nu kanske ni tycker jag kan köpa fri surf och ladda på om jag/vi behöver det
klart jag kan , men nu ingick det ju ha ha 

jaja vi får väl se hur det blir. Kan ju inte påstå att man kan lägga ut hur mycket som helst även om det är på tradera

//Ciao

2 kommentarer:

  1. Vad är morgonbyxor? klart du inte har jogging på dig
    Kul med olika saker på tradera jag skulle nog bränna hela bidraget om jag haft konto där

    SvaraRadera
  2. Mysbyxor undrar jag också lite över ,
    tycker du kan buda så du ev tjänar 200 kr annars så skit i det

    SvaraRadera