Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 24 november 2012

4-årskalas,kräftor & massa härligt

Ja så som rubriken lyder avlöpte vår fredag . Som vanligt är det underbart att träffas vi var lite tidiga till kalaset men vad gör det. Våra paket passade nog bra. Det var middag också och då det var Harry som önskade så hade ju hans föräldrar fixat det han ville. Var inte så vanligt önskemål ?! Men men Så det bjöds på västerbottenpaj, härligt god grönsallad vitlökspinnar & DÅ HARRYS ÖNSKEMÅL KRÄFTOR Och till kaffet var det godistårta med GULFÄRGAD GRÄDDE. Sockerkick kan jag lova Två av barnens andra kusiner var också med Så himla härligt är det att träffas.Vi har ju ganska stor släkt & variationer på ålder så samtalen kan innehålla vad som. Felix som inte var med sms och frågade om när vi tänkt komma hemåtfick oss att inse vad klockan plötsligt sprang iväg. Körde försiktigt hem tyvärr utan dottern !! Nejdå förstår absolut hon ville stanna kvar. Jaja bra kväll & redan nu längtar jag efter nästa träff. Vi träffas säkert snart igen. Hoppas eran fredag var bra //Ciao på er.

1 kommentar:

  1. vad ni verkar att ha det mysigt när ni ses . och kul att höra ni står varandra så nära du & din mans syster.
    Är det många år som skiljer er eller är ni lika till åldern skriver inte ?? då man ju inte pratar om damers ålder

    SvaraRadera