Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 6 november 2012

Hm för vems skull

Min underbara dotter & jag har ju varit på zumba vid något (2-3 ) tillfälle
Och skrattat tillsammans "mest åt mig "
mamma du ser faktiskt lite trött ut har hon bla sagt åt mig !!
Min plan fanns att vi även denna vecka skulle åka.
Sedan började vi prata om skolarbete & aktiviteter . Och övriga frågor över veckan & helgen.
Nämnde då att vi hade blivit bjudna på öppethus hos faster till barnen då hennes gubbe fyller år.
Då säger hon på fullaste allvar , men mamma vi kan åka dit om du vill för jag vet ju att du tycker om att fika !!!!!!
Jä........a unge
Som om Hon inte skulle gilla det lika mycket som jag ????
Jaja huvudsaken är ju att vi gör något tillsammans säger hon sedan
//Ciao

3 kommentarer:

  1. Kaffe sa du väl till henne att det var du gillade , svårt val eller ?

    SvaraRadera
  2. Trevligt att du försöker få egen tid med din dotter .
    Hur gamla är dina barn

    önskar dig en bra dag

    SvaraRadera
  3. våra barn är födda
    -92
    -98
    -00
    så just nu då 20, 14 , 12

    SvaraRadera