Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

söndag 11 november 2012

Funderingar lördag

Jag är fullt medveten att när detta inlägg läggs ut då är det söndag.

Tänker inte gå in direkt på orsak & verkan.

Finns nog inget direkt att sätta fingret på.

Men vissa dagar får oss att stanna upp & tänka till på vad gör jag och vad/ hur säger jag till andra

Vad betyder olika saker för mig och hur påverkar det andra .

Ser jag helheten eller bara till mig själv.

Dagen var fylld med bla 1 förmöte till 2013

Många mil i bilen sedan för den stora glädjen för yngsta sonen

Och mycket ord växlades om massa saker  och funderingar startades

Jaja tro nu inte att allt gick emot mig utan ist öppnade ögonen lite till.

Jag är ju

*mamma
*fru
*dotter
*styvmor
* svägerska,moster,faster (ingift)
*vän
*ev kollega

Och olika val gör vi ju därför vi tror just då att dom är rätt.

Och vilka vi väljer att tillbringa vår tid med

Mer & roligare inlägg kommer snart

//Ciao

1 kommentar:

  1. Ibland behöver vi stanna upp och fundera över situationer .

    jag önskar att jag kunde ta för mig mera vid samtal ?
    Är ingen stark person i större sällskap , men är på god väg genom hjälp av nära vänner

    SvaraRadera