Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 16 november 2012

Fredagmysa

Fredag igen redan ,det känns som vi hoppat över 1 dag japp jag vet att då gårdagen försvann och jag hade jour och morgonpass så gick veckan snabbt.

Har varit ledig idag . Maken hade halvdag på jobbet (alla fredagar)
Fattar inte att folk fixar att jobba 8 Tim denna dag

Jodå är medveten om att jag själv jobbar kväll fredagar
Men då hinner jag ändå fixa med annat.
Då jag var assistent i skolan så hade jag ångest på fredagar om barnen var bland de sista att hämtas

Det var Dom Ju sällan iofs då jag slutade ca 13:30.

Tillbaka till idag dvs denna fredag

Maken iväg till jobbet kort innan vi andra sa god morgon

Promenad med hunden ,har  idag fixat inför sonens avgift i handbollen

Så på 1 vecka kostade han oss 750 kr

Tog en kaffe hos svågern innan middagen inhandlades tillsammans

Dottern drog till simhallen
Men nu är alla hemma + 1 kompis .

Kommer inte bli så sen kväll idag känns det som.

Gillar verkligen att vi är lediga & hemma tillsammans

Hoppas ni haft en bra dag & även myser nu på kvällen .

Längtar efter lördagen då vi har lite släktträff igen på makens sida .

Ska bli spännande att se vad
Koden betyder (klädkod) står på inbjudan
Alla har iofs samma kod ????

I just detta skrivande stund vet jag inte mer om dagen imorgon med jobb ?!
Eller om klockan måste ringa för något särskilt

Det jag vet är att sonen fick hoppa över släktträff då dom spelar match.

Han missade en hel dags träning /utbildning förra lördagen då han tog sin Folkracelicens så vi kan säga att det är vårt beslut

Sitter och väntar på resultatet på x- factor nu ,.inte för jag följt särskilt bra så vem som ska hem ?????

Hör tjejerna fnittra på övervåningen

Hörs väl av igen

//ciao

2 kommentarer:

  1. Kul att se du är ledig och som du skriver alla hemma också

    SvaraRadera
  2. Inget gott rött i kväll.
    Hur ofta träffas ni i makens släkt.

    SvaraRadera