Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 20 november 2012

Sjukvården i nötskal

Maken som ju då tyvärr inte alls är bra i sin handled sedan operationen sedan dagen efter  flaggansdag ha ha menar givetvis 7 juni
kommer inte ihåg precis hurlänge han var sjukskriven men ingen semester är ju uttagen denna sommar , även om den skulle varit uppdelad så var det väl iaf 3 veckor ??

Men tror han var hemma till mitten av augusti
skit samma för det är ju inte det jag ska skriva om 

Då han inte är bättre så sökte han genom sjukgymnast och företagshälsan ny tid hos läkaren och tid fick han i hyffsat tid 

Ny operation i båda händerna !!!!!!
vet inte om de blir samtidigt ?????????


Det skulle ta ca 1-2 månader 
så det kom 1 brev med saker som skulle fyllas i utav honom 
svaret skulle skickas tillbaka i medsänt kuvert (fanns inte med ) ingen annan adress på remisspappret/frågorna 

Sedan så kunde man tolka att man skulle uppge vikt & längd på närmaste anhörig ???ha ha 
 jag var inte frivillig 

men men det fanns 1 nr och  mailadress för frågor 

så jag ringde ca 09.10 detta nummer var fullt sa 1 röst återkom gärna  annan dag 

ringde 1 timme senare personen hade gått för dagen  !!!!!!!!

ringde dagen efter utan svar ???

jaja jag mailade (låtsades ju vara maken ) om att jag fått frågorna och visste svaren , men tyvärr missades det nog att skicka med svarskuvertet med adressen ?????

fick 1 svar dagen efter 
att dom haft inlånat folk och det tydligen blivit fel i rutinerna 
för den operation som var planerad behövdes inte hälsodeklaration  till 

Är man förvånad ?????????

NEJ ABSOLUT INTE 

1 kommentar:

  1. Inte alls förvånad över missen. Har hört flera som fått deklarationer för ett enkelt ingrepp

    SvaraRadera