Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 21 november 2012

Blandade känslor

När jag vaknade så var tårarna redan där
Jag lät dom rinna en stund.
Älskade pappa vad jag saknar dig
Frukost tillsammans med barnen
Personalmöte som jag lika gärna kunde varit utan
Idag kunde jag sagt upp mig
Jaja blev en sväng till Vimmerby . Där tog jag kaffe hos/med en god en vän sedan blev det bara bättre då svägerskan var i stan så jag fick en kram.
Var vid graven utan att bryta ihop totalt men satt nog i bilen 20-25 minuter innan jag gick ut.
Sedan blev dagen & kvällen ännu bättre
Har varit och sagt grattis till lilla gudsonen Sixten som blir 1 år 23/11 men då vi har saker inbokat så fick vi fira i förskott.
Just nu är alla hemma förutom maken ,men hoppas han kommer snart
Hoppas ni haft en bra onsdag även om den inte är slut ännu.
//Ciao



2 kommentarer:

  1. Så skönt att dagen blev bättre , saknaden är tuff ibland

    ser ut som fin gravplats om man nu kan få säga så

    Mysigt med kalas också
    trevlig torsdag till dig

    SvaraRadera
  2. Man behöver deppa för att sedan rycka upp sig igen
    är gudsonen redan 1 år , vart försvann det året

    SvaraRadera