Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 22 november 2012

Jo jag tackar ELLER INTE , vinn 1 barnvagn värde ca 7000:-

Det blinkade i mobilen med den gul/orange ikonen från hotmailen  you got mail 

Nyfiken är man väl alltid eller inte för fy faaan vad slräp det kommer i denna mailen
jaja in på hotmailen FÖR ATT SE VAD DET VAR  &tog inte så lång tid innan jag  började skratta .

Ok jag fattar att detta är automail som går ut "datorn " vet ju inte alls min ålder , menar absolut inte just nu att jag inte vill vinna 1 barnvagn vore häftigt att ha sprillans ny

Om jag nu hade behövt 1 ny .

Jag har inte svarat på dessa frågor som ingick i formuläret eller ens tittat på dom , för tyvärr är det ju så att så fort man deltar i något så börjar det ringas om allt möjligt  el, mobiler, tappa kilo mm mm 

men men visst kan den KANSKE  behövas framöver , så vi får väl se om jag fyller i alternativen .

Men just nu har jag inte riktigt den tiden för det , FATTAR NI HUR LÅNG TID DET TAR ????

JAJA mat ska väl lagas idag också så mot affären 

2 kommentarer:

  1. Tog du kvasten till affären
    1 ny barnvagn är väl alltid bra att ha ?

    SvaraRadera
  2. Nej du har säkert rätt att datorn inte vet din ålder & erbjudandet gick till många

    SvaraRadera