Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 27 november 2012

vad gjorde jag igår ?? Måndag

Hur blev det nu då ??

 Hm inte för jag hade så väldigt stora planer för måndagen , tanken var ju kolla ljusen till advent och ev gardiner ??

Morgonen började iaf med frukost med sonen & maken  dottern började redan söndag kväll med tjock i halsen & lite varm så hon fick ligga kvar i sängen

Sedan åkte då maken mot garaget och PLOCKA & PLOCKA OCH ÄVEN städa , städa

Jag fixade lite med sådant ingen ser & bläddrade i någon gammal blaska & drack mitt kaffe  och inväntade henne (dottern)
sedan bara myste vi , pratade om skolan och läxor . Hann ju även lite om  jul och olika paket .

Jag var inte fullt så pigg som jag kanske hade önskat men absolut bättre än söndagen 

Dagen rullade iaf & vi åkte och hämtade Tulia . Så mysigt att se henne då vid förra tillfället så var dom ju inte inte hemma alls i Hultsfred .

Yngsta sonen hämtade vi upp på hemvägen då han gjort 1 insats med garage plocket innan han hade sin handbolls träning .

Kvällen blev halvordning på enl mig , jag & dottern åkte mot affären då hon hade önskemål om kyckling i currysås till middag & någon kyckling fanns inte i frysen .

Smakade så bra men gud vad mat det går åt nu med 2 vuxna karlar och 1 tonårsgrabb i huset .

Det var enl reklamen något jag ville se på 3:an vid 21
men det kunde vi varit utan faktiskt så inga kommentarer om det blir det 

Får väl skylla på snoret och täppta tårkanaler då jag TYVÄRR MISSADE ATT SE HOMELAND KL 22 PÅ 1:AN

måste se om det finns repris
dagen gick även åt att kolla budena på tradera & visst blev det  mail på 2 saker du har vunnit
tjoho eller ?

Vad jag gör idag ???
eller ska göra ?? återstår att se
Kanske kollar ljusen

Vet att i kalendern står det jobba i em

Nu ...............................
Livets dryck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar