Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 10 november 2012

Vem startade elvispen

Måste snart dra ut kontakten till vispen som snurrar i huvudet.

Jaja 2 glas vin kör inte runt på styrka 5 så det kan jag inte skylla på !!!!! ??????

Frågan är om det är surdeg eller härlig muffins smet i bunken
Ha ha

Kan även vara kladdkaka

Bitska Bisan är det nog om jag ska vara ärlig .

Klockan är över midnatt & alla andra

som är inne i huset sover , jodå hunden kom när jag visslade i lite HÅRT

Yngsta sonen har som  I 85% av andra kvällar stängt på 1 Folkracefilm att somna till

Om jag hämtar 1 täcke ifrån husvagnen kan jag ju drömma mig tillbaka till våra underbara dagar med Folkracen
Då ljudet av startande bilar gillas och massa annat

Skulle kunna vräka ur mig saker men då jag ligger i sängen med mobilen så är det faktiskt lite mera knöligt än att Sitta med datorn framför sig .

Även om ingen drar ur kontakten hoppas jag visparna iaf sänker sig till styrka 3 ??!! Snart

Hoppas eran fredag varit som önskat
//cioa

1 kommentar:

  1. Vad är det som vispar runt då?
    Blir säkert braska du se

    SvaraRadera