Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 30 november 2012

Vilken jäkla morgon

Tänker absolut inte skylla på snön för den har inget med detta att göra (!eller ) Jo kanske faktiskt. Dottern skulle ha läs/mysdag i skolan, och då vi plötsligt inte samtalar precis som tidigare om planering & schema så är det sovdags igår (torsdag ) då hon nämner att det är fika,dricka till myset. Tillbaka till kaos utan snö Då packning var kudde täcke så blev jag skoltaxi idag, även sonen skulle iväg idag.så in i bilen & kolla hur mycket plats det fanns bredvid garage sakerna som låg kvar. Jodå ihop med rumpan så fixar det sig. Vred på starten /nyckel hände inget. Hjälp kom ganska snabbt & iväg mot inköp av fika TYVÄRR NI KAN INTE BETALA med kort idag !!!! STod det på lapp i kassan ?? Men men löste sig skrev upp varorna ca 10 Så lämnade barnen,svängde förbi bankomat tillbaka betala fika. Var så sugen på kopp 2-3 kaffe hemma. Kom innanför dörren får då till mig att vi (dottern) glömde ljuset som skulle lysa vid lugna stunden. Så bara vända och köra igen. Tur ändå att inte veckan började på detta sättet //

1 kommentar:

  1. Och du låter ändå ganska glad

    Vilken snäll personal som jobbade på eran butik, hade aldrig funkat hos oss

    SvaraRadera