Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 24 november 2012

vem skickade inbjudan ??

När jag får tag i den som skickade ut inbjudan att komma till mig i helgen, trots att jag jobbar så är det inget roligt faktiskt. Självklart menar jag familjen (släkten förkylning som tydligen fått inbjudan till besök hos mig. Började med heshet "inte ont" men krax krax lät det. Igår på kalaset började jag nysa & få kliande i näsan Och idag fräser jag lite NEJ ÄR INTE IRRITERADE utan med papper försöker jag få snoret försvinna. Vet inte vem som vinner kampen jag eller förkylningen Men det märks väl. Klart det är skönt att inte vara sjuk 1 helg som inga jobbtider står i kalendern. Nej tror inte jag smittar & då våra boende/brukare har schema så behöver jag inte prata så mycket. Japp jag kan bara tyst även om det är väldigt många som inte tror det eller tror jag kan vara allvarlig !!! Klart jag kan det. Jaja några timmar kvar av passet idag innan sängen eller börjar väl i soffan en stund innan kroppen behöver vila innan 12.5 timmar står som jobb söndag. Lite trist faktiskt att jobba sådan fin dag som idag då solen visat sig och här kommer man ju ut då det är på schemabilden Kanske är fint måndag så jag kommer ut lite. Eller så blir det en snabbis med hunden. Undrar hur stor släkt som vill komma över natten. Men när jag får veta vem som skickat inbjudan. Så blir det inte kul för den personen Hoppas verkligen inte det är någon utav er som läser bloggen

1 kommentar:

  1. Få så tråkigt med förkylning ,mm du är inte ensam i dessa tider har varit krasslig över 1 vecka nu.
    Krya på dig

    SvaraRadera