Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 13 november 2012

Torr clementin & vatten

Om ni läser rubriken ordentligt & föreställer er att jag skulle slappa och varva ner i joursängen på jobbet . Tanken var faktiskt en god kopp med reddsoppa typ purjo/potatis eller broccoli. Men inte fanns den kartongen kvar i skåpet. Ok jag anklagar ingen för stöld men var 70% säker eller iaf 40% på att jag hade 1 påse kvar. Så ni förstår att mitt mys ändrades snabbt & absolut inte till något bättre !! Jag gillar iofs både clementin & 1 glas vatten vid tillfälle. Men som rubriken skriver så var den bland det torraste exemplaret jag ätit och ärligt så var väl vattnet 80% kallt Ni tycker säkert det är onödigt att äta så sent på kvällen. Men jag äter ändå oavsett vad andra tycker,men just nu är det i hälsa form ha ha Skulle jag välvakna inatt och känna mig hungrig så får jag väl smyga ut och riva runt lite. För vem vet jag kanske hittar något riktigt gott. Hade jag varit hemma nu så hade jag nog somnat gott på armenpå maken. Och tänk vad härligt det skulle varit att vakna tillsammans med honom imorgon & vara lediga tillsammans ,japp han är ledig i komptimmar ifrån förra veckan. Jaja ska inte verka sur & gnälla Men önska måste man väl få göra Dvs önska att vara med familjen. Jag önskar ni haft en bra tisdag & natten blir lugn o skön för er. Vet inte om jag ska trycka i mig 1 äpple också då jag ju har det precis i väskan bredvid mig ??? Hoppas maken passade på att tillsammans med barnen äta pyttipanna då jag jobbade så vi kan äta något betydligt godare imorgon gärna typ tacos Eller nu när jag tänker efter blir det ingen lugn familjemiddag imorgon. Så då återstår ju att planera enkelt men gott & något vi alla kan tänka oss ??? Det får nog räcka så här i inlägget ,tror inte det blir mer /fler Om jag inte skriver klart i utkastet ?? //Ciao på er ifrån mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar