Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 2 november 2012

Egen tid med dottern mm

Inte för att vi kanske behöver det eller så behövde vi. Vi har haft 2 egna kvällar med hyrd dvd filmer (inte i rad) Den första filmen har jag glömt namnet på ha ja men den var bra. Nu i onsdags blev kväll nr 2 och myste vi med grillad kyckling fetaostsallad och filmen american pie (stavning) återföreningen , jag får väl erkänna att jag skrattade mest av oss två Önskar ibland vi hade mera bara familjetid Men är medveten om att dessa dagar nog nästan är över,då det är olika aktiviteter & kompisar som upptar tid. Men men får väl anstränga mig för att ev. Få någon kväll lugnare och utan alla andra Men tyvärr missar jag ju även olika tillfällen då jag ju jobbar kvällar !! Och då ibland lyckas ju maken bättre , konstigt japp tycker jag med ,eller så är det så att jag sagt vilken tid dom ska vara hemma ha ha Skojar lite Men klart att jag önskar jag inte var borta 3 kvällar i rad över helgerna //ciao för nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar