Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 17 november 2012

Ska jag förnedra mig själv ??

Imorgon , eller idag (snart iaf) ska vi ju ha den årliga syskonträffen dvs den som hette lillejul innan & låg något närmare julen.

Och dom som står för planeringen iår har skrivit
Kodblå ??

Även om faktiskt alla är nyfikna så har vi inte kollat upp
VAD ÄR DET FÖR PLAN ?? !!

Är ju inte maskerad eller tänk om det är det???

Jag skojade lite om jag skulle låna något utav Felix

Jodå jag har allt något blått som kan passa även om det inte är något jag direkt ser framför mig.

Men men bara för att visa att man verkligen läser inbjudan och gör vad som står .

Nej detta är faktiskt inget jag har överförtjusta tankar om
Att någon annan ska besluta åt mig !!!!

Oavsett älskad släkt eller inte som hittar på.

Klart att vissa inom familjen känner mig så väl så ingen skulle bli förvånad om jag kom i rött

Men men nu är det blått som gäller och det ska väl ev. bli 1 blå Onepice
Bara kanske säger jag
För vet inte om jag verkligen skulle kunna förnedra mig själv så mycket.

Nej äger ingen så jag smyger VERKLIGEN  inte omkring hemma i min ensamhet ha ha

Jaja vi får väl se vad det blir

Nu tycker jag att ögonen börjar bli tunga.  Så får väl försöka få övriga i huset att inse att klockan aldrig över till lördag.

Vet inte vad jag ska säga.om x-factor och den som åkte ut.
Iaf så gillade jag Isak lite
Jaja tydligen flera som ju gjorde det.

Nu säger jag god natt ifrån min säng

//B

3 kommentarer:

  1. Snälla ta Onepice och ta 1 foto annars tror ingen på dig

    SvaraRadera
  2. Röstar helt klart på blå onepiece :D

    SvaraRadera
  3. Sorry tjejer
    Det blev inte onepice, men foto kanske kommer ändå

    SvaraRadera