Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 26 november 2012

Börjat fundera på julklappar

Puh får man väl säga då man ser att många  redan handlat klart inför julen dvs klapparna 

Jag har kanske börjat ha ha 

Mamma har frågat om vi ska åka och handla . undrar om menar jag & älsklingen (maken) eller om hon menar hon & vi ???
Får nog kolla det .

Har iaf beslutat att det inte kommer bli överflöd på paketen har det inte varit 2 sista jularna heller 
utan vi har varvat ner och tänkt till.

Oavsett när jag börjar så kommer jag inte stressa även om någon paket blir klar typ 21-23 December
Har aldrig känt någon stress inför julen & hoppas inte jag gör det 2012 heller 

Vi ska ju vara hemma och mamma ska vara hos oss , undrar när hon var det senast ?????????
jag gissar inte ens 

Men vi har absolut inte varit ensamma .

Tillbaka till klapparna 

Yngsta sonen vill ENDAST HA 1 MOBIL 
iphone 4 ska det vara 

sedan behövs det typ kalsonger/ strumpor att lägga under granen ev 1 jacka också ??
men mobilen vill han ha innan 24/12

Dottern är skitenkelt nyare mobil än den hon har .Och får hon det så räcker det med ny borste till pudret . Även ny ögonskugga  önskas och den traderar vi just nu  på  och den ska nog passa då det finns 109 olika färger  men men återstår att se vart den hamnar 

Tulia är säkert inte så svårt heller menar inte smink & puderborstar nu 

ÄLsta sonen ?????????

Maken ??????????????  
han som säkert många andra pappor säger 3 snälla barn 
men det är ju inte min uppgift ??

Mamma ????????

Jag jaja jag nöjer mig med 1 bok och det får jag nog om jag säger det 

Det bästa är faktiskt att jag oftast har koll själv på alla paketen och handlar gärna åt mig själv för blir sur om jag får något som jag faktiskt inte önskat !!!!!
skojar lite men brukar inte bli särskilt överraskad 

Ska snart sätta mig och skriva önskemålen för att sedan stryka /bocka av 

Sedan finns det självklart flera som ska ha paket 

men det har minskat kraftigt då barnens kusiner blivit större , men det är inte värst länge sedan det skulle vara till dom också 

Nu har vi ju sagt svägerskan och vi att vi kan köra typ second hand till varandra , typ hitta något hemma i något skåp eller byrå som inte behövs även presenter som blivit liggande hade vi förra året
Jag vet 
vet iaf 1 sak som kan passa till Harry så den ska jag titta på i veckan  (ny är den )

jaja det löser sig snart 

//B





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar