Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 20 november 2012

Ger mig ut på hal is !!!! &ANNAT


Jag har inte för tanke att skapa debatt med massa kommentarer utan detta är min blogg & mina ord/tankar 

jo jag vet att den är öppen för alla som snappar upp adressen 

Då man har fejjan så behöver man ju absolut ingen tidning ? fast vi har ju ändå ingen ha ha .
Det gick snabbt igår att förstå att något hänt någon inom motorsporten någon yngre person .
Jag vet vem det är ganska väl eller hur man säger .
Så tragiskt 

Plötsligt vändes det tragiska och blev tragiskt på helt annat sätt
Det var nog så att personen själv valt att avsluta livet här på jorden .

Hur tokigt det verkligen  kan  bli när man känner sig ..............
Jag vet inget om detta faktiskt , men förstår att personen varit försvunnen någon/några dagar eller vad som rörde sig omkring ?

Har inte kommenterat eller gillat minnesord/sånger eller foton ang händelsen

Jag såg annat inl'ägg som jag tror gällde just denna "händelse" och den fick mig att trycka gilla , för då var jag  frustrerad över mina tankar nog om det nu iaf 

Har skickat 1 hälsning till faster tror jag iaf det är .

För fy vilken känsla jag får / fick  i mitt hjärta då ju  barnen har många  kusiner på makens & min  sida och bara tanken att någon av dom skulle försvinna utan att någon visste vart ??
och sedan mötas av beskedet att h*n är återfunnen men inte vid liv

Fy nu lämnar vi det ämnet i tron om det kommer bli ännu  mera fart ovan där , tävlingsledarna är redan där och tyvärr fylls heaten på
vila i frid 





Nu till något som jag verkligen gillar , har fått besked att bebis väntas på 1 bekant
passande benämning  eller ? ha h

Vi träffades redan igår (måndag) & visst tyckte jag att det verkade som så .

jag gav mig ut på riskabelt fejjan uppdrag ,  hade ju inte mobilnr sparat 
Började lite fint att säga så kul det var att ses idag  men att jag faktiskt fick känslan jag skulle sagt grattis
jag blev snabbt lugn att det stämde ju bebis var där .


Tänk så mycket tankar & känslor som kan komma samma dag 


//ciao

1 kommentar:

  1. Fy så obehagligt men den Personen

    Jag förstår din glädje över bebisen absolut något som du gillar

    SvaraRadera