Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 9 februari 2012

3 år sedan



Vi var vid graven igår på kvällen och tände underbara ljus tyvärr var nästan alla mobiler kvar i bilen eller hemma. Så detta är från tidigare år eller "besök" men Uffe tog 1 med sin mobil men jag har inte kört över fotot ännu men kan sätta /lägga in det vid tillfälle.


Jag var helt blockerad för på något sätt fattade jag inte varför vi var där ? jo då klart jag gjorde men menar att vi skottade undan snö och krattade bort bort gruset . jag var lugn & sansad . Jag skrev inget alls igår på fejjan ang dagen som knäckte mig totalt

 Nellie blev jätteledsen när vi lämnade platsen och tyckte allt var orättvist

varför fick han inte leva  sa hon flera gånger
 

Jag hade inget bra svar men hon nöjde sig typ ändå med att jag vet inte , men han har det bra där uppe och snart kommer det 1 kompis så nu blir det folkrace .

Har fortfarande inte lämnat mitt betyg på filmen att leva med folkrace  men jag ska snart .


vila i frid älskade pappa

2 kommentarer:

  1. Jag har så svårt att hitta ord när någon har sorg, allt man säger eller skriver känns så fjuttigt. Så jag ger dig en kram istället, kram!

    SvaraRadera
  2. Zandra- jag blir varm i kroppen av din kram , det är precis lagom med dessa ord

    SvaraRadera