Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 1 februari 2012

Hua vad tiden & veckorna går

Onsdag redan jag fattar inte vart dagarna försvinner   men jag ska absolut inte klaga även om jag spiller mycket av min tid på onödiga saker så som jobb ha ha . Disk, tvätt o städ tar lagom tid är inte kontroll freak på dom punkterna    Jag är inne i period av lugn o ro trots att tiden inte räcker till för allt/alla  som jag skulle önska . Har ju även släppt på mina principer runt olika aktiviteter för barnen ???? Nellie "slapp " truppgymnastiken igår  hon hade inte rätta känslan o sedan var det ju mycket läxor från förra sjukveckan & Felix ont i sitt knä igen  han kollade inte på sin träning .Men vi ska till ny sjukgymnast nästa vecka så hoppas på lösning för hans del 

jag börjar nog bli lite mänsklig gällande barnen eller ??

Ja ja hoppas flera dagar med denna känslan kommer att finnas för oss   

1 kommentar:

  1. Hoppas den känslan smittar av sig också till flera

    SvaraRadera