Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 3 februari 2012

Som en liten hötapp

Ska nu försöka att inte vara för avslöjande eller ?????


Men ibland känner man att man står precis i mitten utav 2 saker .Då jag har det jobbet som jag har så kräver det ju att vi tänker 1 steg  längre. Och att allt ska vara så tydligt som möjligt. Men självklart så hamnar vi på olika tänk runt situationer .Just nu för vi dialog om något som vi måste ta tag i MÅSTE ABSOLUT snarast.

 Då jag var hemma förra veckan så vet jag inte hur mycket som togs upp på personalmötet  , har inte träffat någon som jag har frågat
jo jag har jobbat , men inte frågat
Tillbaka nu till det då , att försöka att hitta så vi gör lika ???


Jag har dock hört dvs HÖRSÄGEN  att ev. kommer inte saken upp ordentligt utav annan personal !! just pga det är ingen mening  för  B = mig själv och ?????????= 3 st kollegor 
kommer bara att hålla med varandra vid det tillfället MEN  jag känner faktiskt inte att det är vi mot ? På något sätt har vi tappat för vem vi jobbar för att förstå vårt jobb och varandra så har vi uppmuntrat varandra & gå gärna in ni också för att ev. förstå vilka olika personer vi har i samhället
 läs denna blogg  skriven av 1 mamma 

Men att äta på mig från ena hållet går bra  andra stunder ha ha 






Nästa fundering 
Jag är stabil i mitt uppdrag  med alla andra . Men gillar inte att behöva ta parti för någon eller behöva försvara 
(detta gäller inte  något inom min familj )
vad vi sagt och funderat på . Varför känns det som jag redan visste att jag kommer få stå mellan  vid olika stunder .


Med andra ord så kan nog mina medmänniskor vara glada att jag har några extra kilo att tugga på 


Kram där ute 
//Ha en bra fm

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig inställning du har till dig själv , vissa saker är så självklara att känner man på sig , tror nog du kommer fixa att bli tuggad på.
    Du har helt rätt om jobbet man får inte glömma för vem man jobbar . Ha en bra dag själv

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får en fin helg!
    Kram på dig!

    SvaraRadera