Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 13 februari 2012

Vart tog åren vägen

Herregud han blev tonåring redan förra året älskade Lilla unge
Min förstfödda  blev en helt underbar unge. På 1:bilden är han så lik sin morfar den andra är han klädd för sin dopdag &den 3:e är vardagen nu
Störst av allt är kärleken
Glöm inte det även dom dagarna  när vi inte är 100 % överens




2 kommentarer:

  1. Ja tiden går lite för fort! Iallafall sen man fick barn!
    Vad blev det för paket till sonen då?
    Kram från nyfikna jag;)

    SvaraRadera
  2. Zandra- ha ha klart man ska vara nyfiken det blev en iphone 3GS eller vad den nu heter "begagnad använd 4 månader" + cinosbyxor
    sedan blev det faktiskt en bil som han ska tömma på inredning och sätta i bur i för att kunna köra folkrace.

    SvaraRadera