Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 3 februari 2012

Stämmer inte överrens

Hm jag bytte ju bakgrund på bloggen igår och blev ganska nöjd , men ska väl ev byta lite stil / färger så det kanske blir något bättre vem vet ??? .


Men idAG När jag loggade in så blev det ju världens kontrast då snön faller fint ner utanför fönstret  & jag har typ en härlig varm vårbild (enl mig)  som bakgrund  .


Ja ja jag låter den ju vara en stund & vädret lär jag ju inte kunna göra något åt , men det skulle ju varit så himla härligt att bli insnöad
bara hela familjen var inne just då ha ha 



3 kommentarer:

  1. Ha ha tycker absolut inte du behöver ändra din bild

    SvaraRadera
  2. Tack då låter jag den nog vara på detta sättet <3
    Ska försöka ha en trevlig o lugn helg.

    SvaraRadera