Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 11 februari 2012

Kommer vi att ge vika?

Jahop tiden går och vi har snart en 14-åring i huset och tror ju att han är som alla andra i just dessa önskningar om present. Till jul var det egen dator ,ny mobil och ni som läste bloggen då såg även onepice och just det sist nämnda blev det mot mina principer ha ha så Jävla fula men enl alla så himla sköna ???
Nej har ärligt inte testat varken makens eller sonens

Nu till rubriken vad blir det i paketet tills på måndag ?
Jag har ingen lust att ge med mig på ny mobil,dator och då även folkracen eller metanolbil ???
så enkelt livet var innan då det passade perfekt med målarbok o pannor och ballonger med härlig mönster o färger.

Ja ja det löser sig nog innan den firning vi ska kalla kalaset
Kommer bli av.
Säger nu god natt &tack för denna dagen som mest varit arbete för min egen del. Och snart är söndagen här .

1 kommentar:

  1. Ja paketen blir bara dyrare och dyrare ju mer de fyller.
    Det är inte lätt att köpa paket åt fjorton- femtonåringar!
    Hoppas du kommer på ngt bra.
    Ha en underbar söndag nu:)
    Kram!

    SvaraRadera