Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

lördag 4 februari 2012

Tidigt,Kaffe kallt men härligt

Hm hur kommer det sig att jag visste att det var jag som fick uppdraget att ställa klockan och plocka fram frukost och se till ALLT 

Jodå maken vaknade också av klockan , men kom ner då jag o Felix satt vid bordet 

ok han åkte mot  bankomat /affären för inköp av bröd då han såg knäckebrödet på bordet .


Jag kände väl så där inför att ta fötterna ur sängen  då vid alarmet , men men .
Halv 9 försvann grabbarna i huset till varsitt ändamål.
Så nu har jag suttit här och zappat runt bland lite kanaler på tv men hittade inget bra dravel  att slappa till någon längre stund. Och vad gör man då  jo KOLLAR BLOGGAR  & dricker kaffe
utanför fönstret faller det fina flingor av snö  mätaren visar - 14 
återstår att se om det blir någon längre promenad . Men så gott det var med kaffe men nu är kannan slut , nej har inte tömt 12 koppar själv utan 3 personer på 7  koppar
Nu har jag fotsteg på övervåningen nej inte hundens 


Så nu är det mer kaffe o umgås med dottern  som gäller 


Trevlig fm på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar