Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 1 februari 2012

Pluggar , tvättar, plockar

Då hunden lyckats att rasta sig själv i nästan  2 timmar & dottern åkte med kompis till skolan så blev det ingen långpromenad för min del men gör inget känner jag just nu.


Har fixat lite med olika saker som tillhör  så jag KAN JU  med GOTT SAMVETE  kan sätta mig med min kopp kaffe .

VAR ÄRLIGT TALAT SKITTRÅKIGA BÖCKER ATT LÄSA TILL IKVÄLL, då man inte har något bibliotek att ösa ur så gäller det intensiv läsa då böckerna hämtades igår
så ca 500 sidor ska mina ögon läsa/titta på

jag kommer välja eller har valt metoden  vilket kapitel känns mest lockande 

  • Didaktiska typologier för samhällskunskapsämnet och historieämnet
  • Synen på kunskap- utbildning
Japp jag läser hellre nr 2 eller vad man ska kalla det / den det finns självklart flera kapitel som både lockar o väcker skräck ha ha 

//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar