Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 17 februari 2012

Älska sina barn

Klart man gör det ????   !!!!!!!!


NU på kanal  4 dvs program " efter 10"  så är det 1 mamma som pratar om att älska sin son trots att han  mördat sin tjej  dvs sina barns mamma ??????


Kan man älska barnen trots brottet som begåtts 


Herregud - vad svarar man på det ?


Känner att detta kan bli hur som helst då jag ibland skojar om hur man hanterar olika religioner & olika kulturer .


Nej jag avstår faktiskt för denna debatt     för en stund iaf 

2 kommentarer:

  1. Nej detta ämne är nog svårt att fundera över . Men hur menar du med olika religion
    skulle du ha svårt hantera om dina barn träffade någon av annan kultur?

    SvaraRadera