Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 16 februari 2012

Behöver nog 1 checklista

Jag är ju ingen planerande personerna men så bra det hade varit då till nästa vecka när jag ska stå i kyrkan o vara gudmor.
  
Då skulle jag ha planerat in ATT



  • Ha tappat några kilon ( gärna 5-10) ha ha 
  • Skaffa snygg frisyr & absolut annan färg än Grått
  • Se lite solbränd ut
  • Lite snyggare kläder 
  • Bra present 
För att ni ska slippa undra över varför jag inte hinner något utav detta , så kan jag säga att nästa vecka är det lov för barnen  och då ska vi umgås med svägerskan o hennes familj i stugan mitt ute i skogen .

Japp får även erkänna att jag ju bara har mig själv att skylla för har ju vetat om att detta är datum för dopet !!!!!!!!!!!!!!!

Tror nog jag iaf hinner något utav listan  men kommer inte stressa .
hm var inte så kul att gå förbi spegeln idag om ni fattar vad jag menar  för allt på listan förutom presenten 
skrek åt mig TITTA PÅ DIG ............   ........................

tUR ATT JAG REDAN FIXAT KAFFET I KÖKET SÅ TRÖSTEN FANNS NÄRA 

3 kommentarer:

  1. Ja men 1 spegel ska du ju inte lyssna på .
    Ha en bra dag o hoppas du hinner något av listan för att må bättre

    SvaraRadera
  2. Så skönt att höra att det är fler som har lite taskig framförhållning;)
    Kram!

    SvaraRadera