Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 15 februari 2012

Kaffet puttrar,bandage ,snö & skola =plugga

Onsdag dvs lill -lördag är här  ( nej ingen fest här ) & snö har det verkligen vräkt ner över natten . Japp har skottat lite utanför även att jag nog inte kommer använda bilen på många timmar ? Men ska använda den senare ikväll då jag ska mot skolaN  och då det är skola ikväll igen  så blir man påmind om boken som skulle läsas / bläddras igenom  hm får väl göra det då snart ? !
Sonen skadade bara mjukdelar  i armbågen igår då han for fram på pulkan igår , så med bandage kom han hem från röntgen igår men att det MÅSTE TA  5 timmar  att konstatera inga frakturer ???   !!!!!!
Ja herregud vad hans kropp tagit stryk sista tiden 


Fy så mycket man hinner tänka på färden då barnen ska hämtas i skolan  det var en rödgråten kille jag hämtade men ändå blek ?
och detta med att ringa o beställa tid  funkar inte i min värld så in på VC   med  en snöig kille och be om läkare som kan titta !!!!!!!!!! Vi kan inte göra mycket här så ni får fortsätta ok tog ju bara 40 min att få det beskedet .
Så maken fick komma hem tidigare och då byta destination på besök med honom, så  nu måste vi hitta ny tid för träff med sjukgymnasten o dom ortopederna som skulle kolla in knä skadan som är jäkla efterhängsen  och ställer till problem. Men idag är han i skolan med bandage runt armbågen  och värktablett i kroppen 


Trots hostig o förkyld dotter s¨å fick ica butiken besök utav mig igår  men JAG MISSADE JU KAFFET kan inte förstå hur det gick till när öppnades "sista paketet "eller VEM  öppnade det paket som var i skåpet men det fixade ju älskade maken på hemvägen , så till kl 20 hade jag koppen i handen igen .


Även att det ibland känns lite så där att lägga tid på så undrar jag iaf vad som tas upp på vårt personal möte idag ????
men jobbar ju imorgon så då får jag nog uppdatering om detta .


Har nu väntat på stegen från övervåningen , men antar sängen är skön. Så jag väntar lite till innan frukost nr 2 plockas fram . Känner jag dottern rätt så blir det nog lagom till mitt 11- kaffe  så jag passar väl på att dricka upp det som är kvar i botten i kannan .


Vi hörs snart igen 
//B



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar