Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

måndag 6 februari 2012

Är ju helt förslappad

Detta med att ha tomma luckor i kalendern är inget vidare ingen handboll, fotboll att få träsmak i ändan av  , är ju helt slut idag och inte mycket annat blev  gjort i helgen blev det heller !!!!!!!! eller 


Förutom massa mys , lugn & ro .God mat, dryck och sällskap på middag och spel  & skäms som Svensk över vilka idioter som deltog i melodifestivalen.


Jag har ju heller ingen energi just nu att göra något ha ha , snart är kaffet klart & då blir det även 2 rostade franska med laxröra till = japp lunch heter det visst också.


Jag brukar ju fixa o plocka dvs ha saker att göra efter helgerna . Ja klart att det finns att göra om man verkligen vill , men då jag varit hemma i helgen så behöver jag tydligen inte göra så mycket som är brukligt på måndagar.


NU kaffe  tjoho  vi hörs snart 

1 kommentar:

  1. Menar du att du varit ledig , och inga aktiviteter för barnen som du kollat på om så bara träningar?

    Håller med dig melodifestivalen under all kritik.
    Hoppas kaffet värmer i kylan

    SvaraRadera