Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 22 februari 2012

Hemma igen

Halva sportlovet har gått & underbara dagar i stugan har vi haft.

Visst lite jobb har vi åkt iväg på allihopa (nästan iaf )

Hade ju även Lilla Tulia där nästan hela tiden så himla mysigt ,bara synd inte hennes mamma ville komma och träffa oss ?
Men men tvinga funkar ju inte men ändå lite synd då vi är hennes släkt o då 1 del av hennes /deras liv.

Så nu blev det ju lördag - tisdag massa mysa för oss. Och säkert saknad för henne.

Självklart så började jag inte packa ur bilen innan jag fixat så kaffet bubblade ha ha

Liten förkylning har slängt sig på mig ,passar faktiskt inte alls då jag ska till skolan ikväll & imorgon kommer nog Lilla Maja och vill vara i centrum .

Skulle även behöva ställa mig i fusksolen inför dopet på söndag så inte  Sixten tror jag är ett spöke  eller så får väl Uffe hålla honom ?

Nu lite annat fix ,på återhörande
//

3 kommentarer:

  1. Härligt med underbara dagar & mysa med barnbarn ,men menar du hon inte var med sitt barn på över 3 dagar och er som ju precis som skriver är del av hennes och deras liv. Ja ja tvinga fungerar inte ?

    Nej förkylning passar inte alls denna vecka.
    Önskar mer inlägg om era dagar (kommer väl)

    SvaraRadera
  2. Nej fy för dumma förkylningar!
    Krya på dig vännen.
    Kram❤

    SvaraRadera
  3. Ja verkligen dumma förkylning som hoppade på mig.Sitter fast även idag jäkla skit

    Japp mer inlägg om dagarna kommer

    Tycker bara det är lite synd att Mamma till Tulia inte är med så mycket och det var ju bara 2 hela dagar som hon inte träffade sin dotter

    SvaraRadera