Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 28 februari 2012

Patetiska människor

Med risk för att absolut inte "platsa "in i min egen beskrivning utav mig själv som glad & positivt . Älskar nästan varje dag utav mitt liv ???

Kanske ska byta jobb då till KRITIKER som maken säger skulle passa mig perfekt . Tillbaka till rubriken då

Ibland när jag kollar in fejjan och ser hur det används inom samma familj som kärlekspost mellan varandra ,personerna som träffas varje .

Vuxna människor som skriver saknar mitt hjärta nu när han är borta någon timme !!!!!!

Nej är inte avis att inte Uffe skriver kärlekspost på fejjan till mig ha ha
Han skriver ju knappt alls ,men kollar igenom olika inlägg  vid olika tillfälle.

Jag föredrar mitt /vårt sätt att visa varandra saknad o kärlek .

Skulle jag nu mot förmodan skriva något så skulle mina barn eller iaf dottern säga
GUD VAD DU ÄR PINSAM
har ju skrivit direkt på makens sida ,tror  det var Grattis till farfar o ev något annat.

Nu räcker det för detta inlägg o stört mig färdigt på olika människor

Men bara så ni vet så vet jag att Uffe vet att jag vet att jag är älskad utav honom.
Kanske vet han om mina känslor ha ha

//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar