Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 februari 2012

Jag är prio 1 idag

Får ju erkänna att jag är min motsats till mitt rätta jag idag  då jag trots att lilla godingen Tulia (barnbarnet) kommer på besök ska iväg ikväll och umgås och bara måbra . 
Men hon är här innan jag ska iväg så jag hinner mysa med henne . Tror även hela söndagen är hon min ???


Har beställt taxi plats  hem skit bra party som står med chaufförer hem  ha ha  måste kolla så det verkligen blir så ., annars löser det sig ändå  jag är inte orolig över det.


Då tänker ni säkert kör själv o det hade jag absolut gjort om nu det inte varit så att maken faktiskt sagt han kunde hämta mig då mitt i allt svetsande, skruvande med denna nybyggda folkrace bil som upptar grabbarnas energi ikväll eller hela helgen (nästan iaf)


Eller som nu att det finns chaufförer för att ta sig hemåt 


Jahop har nu kollat runt lite så nu kanske jag vet en liten present till värdinnan för kvällen & även att jag måste inhandla ny fotfil  
inför kvällens aktiviteter lyx på hög nivå 


Jag har även fixat lite hemma  så tvättmaskinen brummar i källaren & i köket går diskmaskinen , hunden rastad * 2 
även börjat planera lite med mitt jobb schema  men är ju så tråkigt att sitta med det då man inte vet riktigt dagar för träningar o matcher för barnen 
men nu på söndag 12/2 så tankas v  13-20 över så det är nog klart men återstår att se resultatet och vilka ändringar som blir 1 krav.
sedan är det ju v 21 - 36  som ska in !!!!!!

Då det är min priodag ha ha så ska jag dricka kaffe igen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar