Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 14 februari 2012

vattenläcka, pulka, ortoped & jobb, vab behöver jag fortsätta ?

Denna dag  är nästan som övriga hos oss.

 Sonen skulle iväg till slalombacken idag "nej vi åker inte nerför" utan med skolan var det  ute dag med vintersport . 


Då det plötsligt blev ortoped besök idag så fick han ändra sin destination för att vi skulle slippa fara massa mil i onödan .


Då dottern kom hem med hosta & blanka ögon igår , huvudvärk så blev det stanna hemma från skolan idag.


Maken skulle köra med pulka och packning , men lagom vid avfärd  så fick dom någon vattenläcka på jobbet  så jag fick slänga på mig kofta över sovtröjan och in med pulka  o packning hm skulle ju tankat bilen igår 
men men vi kom iväg  och jag lämnade av honom "sonen " men efter några meter så ser jag ju  att pulkan ligger kvar så bara köra runt området  och tillbaka .


Då mitt jobb idag kräver att jag är där  från 14 ända till kl 22  så får pappan i huset följa med även denna veckan till sjukgymnasten o då även idag när ortopeden kommer & sonen ska gå mannekäng har tyvärr dålig känsla inför besöket ?????




Nej känner mig inte så stolt över att lämna sjuk dotter hemma för att jobba & då grabbarna i huset är iväg under delar  av samma  tid 
om behovet finns imorgon så kommer jag vara hemma  med VAB 


Nu kaffe (nästan 11 iaf ) och invänta dottern 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar