Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 24 februari 2012

Det MÅSTE vara långt till nästa lov

Även om vi ju haft underbara dagar i stugan , så hoppas jag det kommer vara lite tid tills vi ses igen . 

Självklart passade vi på att njuta av den goda maten & drycken , tilltugget (dvs godiset mm )

Frukosten var också god , dock inga ägg eller andra nyttigheter ha ha 

Har sett typ av  samma beskrivning som jag känner mig  idag  tänker inte skriva  just den utan jag  beskriver mig som blek , grå , trött , svullen 

 vågen visade sig i badrummet men jag petade  undan den under duschen , räckte med att jag tyckte mina Jeans var lite små i knappen som tur var så hade dom  1 fläck på sig så i tvättkorgen med dom , sedan att försöka ta på mig / sminka (lite)  var inte enkelt för det blev ingen större skillnad 

Om ni nu undrar så skyller jag ju ABSOLUT DETTA PÅ MIN LEDIGHET och vistelsen i stugan och det trevliga sällskapet  ha ha
  men får väl erkänna också 
  • förkylningen gör mig lite blek
  • Kvinno vecka 
  • Dålig karaktär 
  • Ingen längre motion (egen tolkning)
Ja ja imorgon är 1 annan dag  & dagen efter det så är det barndop och DÅ  MÅSTE JAG VARA PIGG !!!!!!!!

oCH  sedan är det vardag igen  blir nog bra ,men måste snart ändå kolla hur påsklovet ser ut med jobb o ledighet 

//B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar