Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 15 februari 2012

Som i nötskal !!!

Nej inga nötter i paket då den "dagen alla ska bry sig "

Jag/vi gör ingen större hysteri över den . Jag blir bortskämd massa dagar varje år

Utan jag är faktiskt den i vårt förhållande som är sämst på att ta vara på dagarna &varandra
Dvs
uppskatta min make !!!!
Men ibland blir man så full i skratt på vad som gömmer sig i paketen.

Igår då efter allt som hållt oss sysselsatta så kom han hem med paket &jag fick absolut inte komma in i vardagsrum förrens jag blev "inbjuden " ha ha

Tog endast några minuter så skulle kaffet som jag längtat så länge efter serveras & denna fina skål på bordet mm .
Min tanke var för en kort stund placering ?

Men fattade ganska snart att det var något annat lurt med min familj för dom skrattade åt något  ??????

Då det faktiskt var typ 1 sådan dag man kan äta något till fika "och jag sms kaffe +ev fika" till maken på hans resa hemåt från röntgen så undrade jag givetvis blev det något till eller ?

Då ställer dom fram "skålen " och även glassbåtar 
Japp där var anledningen till deras sätt innan

För det var ingen dekoration utan chokladstenar /godis 
Hm lite konstig känsla att stoppa dom i munnen.
Men men TACK UNDERBARA MAKEN för du håller mig &min kropp rund . Ha ha
Älskar dig o våra barn


1 kommentar:

  1. Härligt att höra du erkänner din make är mer romantisk än du ?
    Men gillar din blogg, skit i svara ang den anonyme om relation med sonen , färger mm
    trevlig dag

    SvaraRadera