Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

torsdag 2 februari 2012

Lägga schema

Ibland önskar jag vi hade haft dom gamla pappers schemana kvar med fasta tider o man visste så långt i förväg hur man jobbar .


Nu heter det ju så fint önskeschema  enl mig så stämmer namnet endast till 50 % för hur jag ÄN  önskar så måste jag ju ändra på det  då pga olika regler FLERA GÅNGER för att få ihop det & det ändras utav  massor med kollegor till mig med så det är inte jag som är totalt idiot.


Sedan har (jag) ju inte tid alltid att jobba fredag - söndag  utan kör heldag typ söndagen / lördagen , jag är inte ensam om att lägga så .


Men nu sitter jag med kalendern framme och ska önska v13- v 20  inom denna tiden så finns det ju fotboll, handboll, födelsedagar, släktträff, påskhelg + lov     
och vi inom klubben har 2 tävlingar att arrangera självklart så är det ju alltihop trevliga saker som redan står inskrivna 
vissa mer än andra ha ha 


jo det finns personer som hoppas på fest ??


men tyvärr tror jag inte det blir någon mer om detta i annat inlägg vid tillfälle 


men men som sagt sitter jag nu med kalendern helt uppslagen och har ärligt talat ingen lust att börja planera då jag vet att det kommer ändras så mycket ändå.


Nu får ni ju inte tro att jag sitter här hemma  och är skitsur  och på dåligt humör , för så är det ju inte alls .
Men jag har några dagar på mig att göra dessa veckor  så idag stressar jag inte men har börjat med att titta på när jag absolut inte vill jobba .
Hm måste visst också planera denna dagen så den flyter som den ska då den ser ut som vanligt i vår familj med jobb, handboll, truppgymnastik och blir det som vädret säger så blir det ju skotta snö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar