Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 28 februari 2012

Får mig att skratta

Jag har ju absolut inte svårt till skratt , och ser ju mig själv som positiv & trevlig person ha ha 
Men det jag gillar är när jag förstår att just jag får andra att skratta och le ???
eller så ger hon mig 1 känga  av att hon hade rätt ??


skojar lite , då jag inte varit inne och visat mina dagar så vet ni ju inte ( ev några vet ju iaf ) att jag ingick i 1 vad med klubbkollega ang hur sugna förarna var på att anmäla sig till vår tävling vid påsk . 


Jag vet inte exakt tid det öppnade för anmälan satt inte o stirrade PÅ SKÄRMEN   men jag sms iväg antal jag trodde just tiden kl 20 söndag ca 1 dygn senare dvs anmälan varit öppen 24 tim . 


Våra gissningar var ganska lika  men tyvärr var hon närmast men faktiskt inte alls nära ha ha nej inte jag heller då .
japp självklart svor jag åt folket som inte anmält sig jävla tjat innan när inbjudan skulle komma 


Men sedan hade hon ju koll på när mitt antal stämde vid anmälan & visst var det kul att jag gissat totalt helt fel på 24 timmar


Undrar om det blir någon ny utmaning mellan oss blir det säkert för just denna person gillar att VINNA  lika mycket som jag 
ha ha sköt om dig L så hörs vi snart av 


Det finns ju även massa andra saker som får mig att skratta , just nu är jag inte på särskilt skratthumör då jag bara hostar så fort jag använder halsen o rösten .


Har skrattat massor i helgen o igår skrattade jag , idag ????  nej eller jo för mig själv faktiskt 
//B

1 kommentar:

  1. Så synd du trodde fel antal , men hoppas tävlingen går bra ändå.

    SvaraRadera