Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

tisdag 14 februari 2012

ÄÄÄ hur tolkas jag ???

Nu vet jag inte riktigt , ska jag svara på detta /denna kommentar ?
Fick som sagt denna som kommentar på "lilla inlägg från helgen " 



Lite snabbt bara

Fredag = denna färg gillas inte av värdinnan för fredagens härliga träff  ha ha  mycket trevligt kväll men undrar om jag var tråkig gäst som följde strömmen och lämnade ganska så tidigt ?? 


LÖrdag =  jobb 13 timmar  på schemat  och inget barnbarn hemma utan hos farmor över natten 




Söndag =  Maken stack tidigt för en check utav lackningen utav folkrace bilen & även Rosor till mig <3 <3 och frukost & födelsedags fika till snabb kalas tyvärr ingen ordning på freddy så kalas utan Tulia 


Men även present till sonen hann han med innan vi gick ur sängen vi andra alltså 


En toppen helg med lite typisk  fråga / fundering  hemma hos oss 


hur många kommer på fika & även hur många ska äta middag ??????


i love my Karlsson familja och alla som ingick 


Återkommer snart 



Här är lilla kommentaren 


Varför har du skrivit i sådan färg som inte din vän gillar om det var en bra kväll. Är du inte farmor till barnbarnet ? Jag tycker det låter som era släktingar inte har så mycket respekt för er eftersom dom bara droppar in men kul ändå att du eller ni är nöjda . Du skriver inte mycket om din man är det utav speciell anledning
Av Anonym på Lite snabbt bara på 2012-02-13


Jag tror jag skiter i det , annars kan jag ju vara dryg och be värdinnan om ursäkt, förklara min relation till maken o sonen  bla bla bla 
Detta skulle kunna ge mig en skitkul stund med datorn idag  ha ha 

2 kommentarer:

  1. Kan nästan se hur du hade gått in för att skriva förklaring på detta . Men "anonym" får väl läsa bättre.

    SvaraRadera
  2. Ha ha
    Tack för du "känner mig " och värdinnan tog ju inte illa upp (kommentar i inlägg ängel)

    SvaraRadera