Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

onsdag 15 februari 2012

Ännu en Ängel

Det är med tungt  hjärta jag inser att ännu 1underbar person blivit ängel under denna dag.

Dom nära o kära fick nog många goda hälsningar som visade hur saknad W kommer vara.

Det var ju 1 självklarhet att vi skulle skicka 1 hälsning/bukett  ifrån den fond vi (jag o min syster ) öppnade 2009  och 1 bidrag  till  MIN STORA DAG  undebar tanke.

Jag o maken skickade även från oss personligen.

Just denna dag så "enl mig " varken hör eller ser man vilka som sänt sin tanke till familjen.

Men vid tillfälle senare så blir man varm i kroppen när man ser vilka som hedrade

Har gråtit i omgångar under dagen ,men jag kan ändå känna att nu äe lugnet  för andra personer ovan där absolut slut . För nu kommer det bli  sådan stor tävling som inte alls vi "vanliga" kan ens föreställa oss .

Vila i frid 
Alla änglar ta hand om varandra

3 kommentarer:

  1. Och jag hade helt missat att det var idag. Hemskt! Hoppas VMS uppmärksammade det...!


    (PS du får gärna skriva om mig i rosa, och du var inte alls en dålig gäst. Jag somnade en kvart efter ni gått haha....)

    SvaraRadera
  2. Leena - ha ha blev bara så full i skratt utav kommentaren.
    Kan ej lova att Uffe kollade med vår kanslist ?

    Tror iofs inte du blev besviken av "festen "

    SvaraRadera