Om mig

Mitt foto
Härlig person"enl mig själv" Passerat 40(45) ,, MEN ÅLDER ÄR VÄL BARA EN SIFFRA? Är säkert inte lätt att leva med varje dag. Men har ju lyckats att bli gift och 3 underbara barn har vuxit upp hemma & som kvalitetstid träffar jag gärna mitt bonusbarnbarn Försöker så gott det går att finnas till för dom alla Så lediga stunder för mig & Maken finns det ABSOLUT inte så många utav som jag "han"skulle önska.Tycker om livet även ATT det SÄTTER OSS på prov, Mina vardagar fyller jag med att jobba med barn i lågstadiet. Sedan har jag FOLKRACEN denna härliga sport som följt mig sedan 1981 som ligger MIG VÄLDIGT varmt om hjärtat "tack min ÄLSKADE PAPPA för allt du gjort" för mig och många andra

fredag 10 februari 2012

Var det smygdate ELLER ??? !!!

Satt och kom på att det är typ "årsdag " eller inte ????


Men då detta datum 1996 var en lördag , jag var på inflyttnings fest & Uffe var på försenad 25- års fest nej inte samma fest men senare av olika anledningar så träffades vi på då diskoteket Sandra i Vimmerby.


Men ska jag vara ärlig så blev inte Detta datum vår start  utan sommaren gick och vi såg varandra vid tillfälle.
Men sedan hittade vi ju tydligen varandra ha ha 


Självklart har tiden prövat oss på olika sätt
men då vid vår vigsel 2003 så läste jag detta för honom


Ett lyckligt äktenskap kräver att man förälskar sig många gånger 
och varje gång i samma person 
den personen för mig är du 


Vilken tur vi hade då att vi träffade varandra 

1 kommentar:

  1. Ha ha ja lite smyg var det nog ELLER ?
    nej men det är ju så att någon gång MÅSTE ju vara den 1.a

    SvaraRadera